J. Collboni, alcalde de Barcelona, ​​​​en el 15è aniversari d’Equinox: ​​»Un mitjà de comunicació rigorós, centrat en la comunitat i amb identitat pròpia.»

per Arthur Chanteclair

L’alcalde de Barcelona, ​​Jaume Collboni, va felicitar Equinox pel seu 15è aniversari.

L’alcalde va destacar la importància del mitjà de comunicació en la promoció internacional de la ciutat i en el suport als barcelonins francòfons en la seva vida quotidiana. També va destacar la rigorosa tasca periodística duta a terme durant els darrers 15 anys.

equinox en catala

Amb el suport de :